دستگاه جوجه كشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 27
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 819
چت باکس

سيستم كنترل دستگاه جوجه كشي PLC-DQH

فول ديجيتال - صنعتي - با قابليت راهنماي صوتي حين كار با دستگاه

 


اين سيستم كنترل محصول جديد شركت بلدرچين دماوند بوده كه ضمن دارا بودن قابليت هاي سيستم كنترل هاي قبلي شركت مانند قابليت اتصال به GSM و مانيتورينگ دستگاه جوجه كشي از طريق نرم افزار اندروييدي، امكان استفاده از راهنماي صوتي، روزشمار پرنده و انتخاب نوع پرنده را دارا مي باشد.

انتخاب پرنده و روزشمار جوجه كشي

در PLC-DQH با بهره گيري از مكانيزم هوشمند، مي توانيد بدون نياز به اطلاعات تخصصي در مورد جوجه كشي و تنها با استفاده از سيستم راهنماي صوتي دستگاه اقدام به راه اندازي دستگاه جوجه كشي نماييد. روش كار دستگاه به اين صورت است كه پس از انتخاب نوع پرنده مورد نظر دستگاه به صورت هوشمند تعداد روزهاي مورد نياز جوجه كشي پرنده انتخاب شده را محاسبه نموده و در صفحه نمايش دستگاه نمايش مي دهد لذا به راحتي مي توانيد مدت زمان مورد نياز جهت بهره برداري از ماشين جوجه كشي خود را مشاهده نماييد و از زمان دقيق اتمام كار مطلع شويد.

سيستم صوتي راهنما

اين سيستم كنترل در كليه مراحل استفاده از دستگاه جوجه كشي بصورت واضح و روان كليه مشكلات احتمالي و ايرادات و حالت هاي ممكن را به شخص استفاده كننده ، اطلاع مي دهد. همچنين زمان ستر و زمان هچر و شرايط دمايي و رطوبتي مطلوب را به شما عنوان مي كند.

اين سيستم با مكانيزم هوشمند خود تمامي عمليات لازم در مراحل جوجه كشي را به صورت روان به اطلاع مي رساند.همچنين در صورتي كه مشكلي براي يكي از قطعات دستگاه به وجود آيد و يا عمر مفيد آن قطعه اتمام يابد اين دستگاه شفاها دارنده دستگاه را از مشكلات آينده با خبر مي سازد.
سيستم سخن گوي PLC-DQH تمامي اعمال دستگاه جوجه كشي از حالت انتخاب پرنده گرفته تا آموزش هاي لازم براي راه اندازي و تنظيم دستگاه ، تنظيم دما و رطوبت داخلي و خارجي و كاربرد دكمه ها و هر آنچه شخص براي استفاده از يك دستگاه جوجه كشي نياز دارد را آموزش ميدهد.

سيستم راهنماي صوتي دستگاه قابليت جديدي است كه قادر است تمام خطاهاي دستگاه را براي شما ترجمه نموده و از طريق اسپيكر نصب شده روي دستگاه براي شما پخش نمايد. همچنين اين سيستم صوتي مي تواند از سه زبان بسته به نياز كاربر پشتيباني نمايد.

اين محصول نيز همانند ساير محصولات بلدرچين دماوند از قطعات معتبر و با كيفيت تهيه شده است

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۵۷:۰۶ ] [ شيما ملكي ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب