دستگاه جوجه كشي
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 774
چت باکس

مرحله رشد اعضاي بدن جوجه مرغ

روز اول تشكيل جنين ، ظهور لوله هاي اوليه ، ستون فقرات ، اعصاب ، سر و چشم روز دوم تشكيل قلب و گوش و شروع ضربان قلب روز سوم تشكيل بيني ، بالها و پاها روز چهارم تشكيل زبان روز پنجم تشكيل دستگاه تناسلي و تمايز جنسي

مرحله رشد اعضاي بدن جوجه مرغ روز اول تشكيل جنين ، ظهور لوله هاي اوليه ، ستون فقرات ، اعصاب ، سر و چشم

روز دوم تشكيل قلب و گوش و شروع ضربان قلب

روز سوم تشكيل بيني ، بالها و پاها

روز چهارم تشكيل زبان

روز پنجم تشكيل دستگاه تناسلي و تمايز جنسي

روز ششم تشكيل و شكل گرفتن منقار و پنجه ها

روز هفتم تشكيل پرها

روز دهم تشكيل منقار

روز سيزدهم شروع به رشد پنجه ها و فلسها

روز چهاردهم قرار گرفتن جنين در موقعيت اصلي خود در داخل تخم مرغ (سر به طرف قسمت بزرگ تخم مرغ قرار مي گيرد

روز شانزدهم جذب كامل سفيده

روز هفدهم كاهش مايع آمنيون

روز نوزدهم ورود كيسه زرده به حفره بدني

روز بيستم جنين همه فضاي تخم مرغ به جز كيسه هوا را پر مي كند و سر زير بال راست قرار مي گيرد.در اثر انقباض ماهيچه گردن و زائده منقار بالا پوسته سوراخ مي شود. 

روز بيست و يكم خروج جنين از تخم

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۱۲:۴۱ ] [ شيما ملكي ]

اهميت تهويه در دستگاه جوجه كشي

دي اكسيد كربن گازي خطرناك است كه غلظت بالاي آن مي تواند در ميزان جوجه دهي اثر بسيار منفي بر جاي گذارد و در غلظت بيش از حد منجبر به مرگ جنين شود. حال اگر در ماشين هاي جوجه كشي ...

اهميت تهويه در دستگاه جوجه كشي

لزوم تهويه در دستگاه جوجه كشي

يكي ديگر از نكات بسيار مهم در دستگاه جوجه كشي، تامين اكسيژن به منظور تنفس جنين طي مراحل رشد و تكامل در داخل تخم است. جنين در داخل تخم، تمام موارد مورد نياز براي رشد به جز اكسيژن را در اختيار دارد كه آن را هم از خارج و از طريق منافذ پوسته ي تخم دريافت مي كند. در حقيقت اين منافذ، گذرگاه تبادلات گازي جنين، مانند اكسيژن براي دم و دي اكسيد كربن در بازدم است.

 دي اكسيد كربن گازي خطرناك است كه غلظت بالاي آن مي تواند در ميزان جوجه دهي اثر بسيار منفي بر جاي گذارد و در غلظت بيش از حد منجبر به مرگ جنين شود. حال اگر در ماشين جوجه كشي تهويه و يا عمل جا به جايي هوا صورت نگيرد و يا به صورت مطلوبي انجام نشود ميزان دي اكسيد كربن حاصل از بازدم جنين به سرعت افزايش يافته و موجب مرگ جنين مي شود. تهويه در دستگاه ستر بسيار اهميت دارد. ميزان Co2 موجود در دستگاه ستر از 3/0 درصد نبايد تجاوز كند. در واقع چنانچه مقدار Co2 به بيش از 5/0 درصد برسد تمام جوجه ها تلف شده و هچ به صفر مي رسد.

عمل تهويه در ماشين هاي جوجه كشي را مي توان بر سه اصل استوار دانست:

1-      تامين اكسيژن لازم به مقدار كافي

2-      گردش هوا و رطوبت در داخل دستگاه

3-      دفع دي اكسيد كربن اضافي از محيط

هواي ماشين هاي جوجه كشي به طور طبيعي بايد حاوي مقدار 21 درصد اكسيژن باشد. اهميت ميزان اكسيژن به حدي است كه به ازاي هر يك درصد افزايش مقدار اكسيژن در فضاي ماشين جوجه كشي، يك درصد افزايش در جوجه دهي و در مقابل هر يك درصد كاهش ميزان اكسيژن، 5 درصد نقصان در ميزان بازده جوجه در پي دارد.

جنين در روزهاي اول احتياج به مقدار كمتري اكسيژن دارد ولي به مرور كه رشد و تكامل پيدا مي كند به همان نسبت هم احتياج بيشتري به اكسيژن دارد از اين رو بايد تهويه هم بهتر انجام گيرد. تهويه در روزها و مراحل پاياني جوجه كشي به ويژه در سه روز آخر دوره جوجه كشي كه جوجه ها شروه به نوك زدن پوسته و خروج از آن را مي كنند بسيار مهم است.

 

مقالات مرتبط:

دستگاه جوجه كشي كم مصرف

زمان مناسب بيرون آوردن جوجه ها از دستگاه جوجه كشي

آيا داشتن دستگاه جوجه كشي براي پرورش بلدرچين ضروري است؟

دستگاه جوجه كشي و ضرورت استفاده از تكنولوژي جديد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۳۲:۵۳ ] [ شيما ملكي ]
ظرف بسته بندي تخم بلدرچين 21 عددي

بسته بندي p.v.c  تهيه شده از مرغوب ترين مواد اوليه
 
قيمت عمده فروشي 330 تومان

مناسب جهت تخم بلدرچين هاي با سايز متوسط و كوچك
 

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۰۸:۲۸ ] [ شيما ملكي ]

قفس اتوماتيك بلدرچين تخمگذار

 

 

جنس : مفتول گالوانيزه ، ورق گالوانيزه

ابعاد بيروني

ارتفاع 180 cm  ( چهار طبقه )
 
طول   100 cm
عرض   85 cm
ظرفيت هر طبقه : 50 بلدرچين تخمگذار
ظرفيت 4 طبقه : 200 بلدرچين تخمگذار
سيستم دانخوري : تراف (گالوانيزه)
سيستم آبخوري : نيپل اتوماتيك

تخليه كود نوار نقاله اي

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۵۸:۳۷ ] [ شيما ملكي ]

سيستم كنترل دستگاه جوجه كشي PLC-DQH

فول ديجيتال - صنعتي - با قابليت راهنماي صوتي حين كار با دستگاه

 


اين سيستم كنترل محصول جديد شركت بلدرچين دماوند بوده كه ضمن دارا بودن قابليت هاي سيستم كنترل هاي قبلي شركت مانند قابليت اتصال به GSM و مانيتورينگ دستگاه جوجه كشي از طريق نرم افزار اندروييدي، امكان استفاده از راهنماي صوتي، روزشمار پرنده و انتخاب نوع پرنده را دارا مي باشد.

انتخاب پرنده و روزشمار جوجه كشي

در PLC-DQH با بهره گيري از مكانيزم هوشمند، مي توانيد بدون نياز به اطلاعات تخصصي در مورد جوجه كشي و تنها با استفاده از سيستم راهنماي صوتي دستگاه اقدام به راه اندازي دستگاه جوجه كشي نماييد. روش كار دستگاه به اين صورت است كه پس از انتخاب نوع پرنده مورد نظر دستگاه به صورت هوشمند تعداد روزهاي مورد نياز جوجه كشي پرنده انتخاب شده را محاسبه نموده و در صفحه نمايش دستگاه نمايش مي دهد لذا به راحتي مي توانيد مدت زمان مورد نياز جهت بهره برداري از ماشين جوجه كشي خود را مشاهده نماييد و از زمان دقيق اتمام كار مطلع شويد.

سيستم صوتي راهنما

اين سيستم كنترل در كليه مراحل استفاده از دستگاه جوجه كشي بصورت واضح و روان كليه مشكلات احتمالي و ايرادات و حالت هاي ممكن را به شخص استفاده كننده ، اطلاع مي دهد. همچنين زمان ستر و زمان هچر و شرايط دمايي و رطوبتي مطلوب را به شما عنوان مي كند.

اين سيستم با مكانيزم هوشمند خود تمامي عمليات لازم در مراحل جوجه كشي را به صورت روان به اطلاع مي رساند.همچنين در صورتي كه مشكلي براي يكي از قطعات دستگاه به وجود آيد و يا عمر مفيد آن قطعه اتمام يابد اين دستگاه شفاها دارنده دستگاه را از مشكلات آينده با خبر مي سازد.
سيستم سخن گوي PLC-DQH تمامي اعمال دستگاه جوجه كشي از حالت انتخاب پرنده گرفته تا آموزش هاي لازم براي راه اندازي و تنظيم دستگاه ، تنظيم دما و رطوبت داخلي و خارجي و كاربرد دكمه ها و هر آنچه شخص براي استفاده از يك دستگاه جوجه كشي نياز دارد را آموزش ميدهد.

سيستم راهنماي صوتي دستگاه قابليت جديدي است كه قادر است تمام خطاهاي دستگاه را براي شما ترجمه نموده و از طريق اسپيكر نصب شده روي دستگاه براي شما پخش نمايد. همچنين اين سيستم صوتي مي تواند از سه زبان بسته به نياز كاربر پشتيباني نمايد.

اين محصول نيز همانند ساير محصولات بلدرچين دماوند از قطعات معتبر و با كيفيت تهيه شده است


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۵۷:۰۶ ] [ شيما ملكي ]

كنترلر دستگاه جوجه كشي مدل PLC-DQIM

 

محصولات الكترونيكي شركت بلدرچين دماوند از معتبرترين برندهاي جهان تامين قطعه شده و در واحد مهندسي شركت پس از گذراندن آزمايش هاي لازم و تاييد كيفيت و اصالت قطعه وارد خط توليد مي شوند. توليد سخت افزار و نرم افزار الكترونيك توسط مهندسين زبده و مونتاژ  حرفه اي توسط تكنسين هاي گروه با استفاده از آخرين دانش مونتاژ صورت مي گيرد.
كليه محصولات الكترونيك شركت بلدرچين دماوند به طور دائم درحال تحقيق و توسعه مي باشند كه نتيجه اين تحقيقات در قالب محصول جديد و يا ورژن جديدي از محصولات قبل به خط توليد تحويل داده مي شود.

مناسب براي دستگاه هاي جوجه كشي خانگي


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۵۵:۵۳ ] [ شيما ملكي ]

سيستم كنترل دستگاه جوجه كشي PLC-DQIG


فول ديجيتال ، صنعتي 
PLC-DQIG فراتر ازآنچه كه يك دستگاه جوجه كشي معمولي نياز دارد را به شما ارائه ميكند. حساسيت مناسب سنسورها براي عمل جوجه كشي و كنترل دقيق پارامترها با خروجي هاي مطمئن و ايمن كه ضريب خطا را تا 80% نسبت به سيستم هاي قبلي كاهش داده اند.

PLC-DQIG  در حقيقت همان PLC-DQI است، كه قابليت اتصال به GSM جهت هدايت پذيري و مانيتورينگ از طريق گوشي تلفن همراه را دارد. همچنين امكان شبكه كردن چند دستگاه جوجه كشي به هم و مانيتور آنلاين از طريق PC  كامپيوتر را دارد.

محصولات الكترونيكي شركت بلدرچين دماوند از معتبرترين برندهاي جهان تامين قطعه شده و در واحد مهندسي شركت پس از گذراندن آزمايش هاي لازم و تاييد كيفيت و اصالت قطعه وارد خط توليد مي شوند. توليد سخت افزار و نرم افزار الكترونيك توسط مهندسين زبده و مونتاژ  حرفه اي توسط تكنسين هاي گروه با استفاده از آخرين دانش مونتاژ صورت مي گيرد.
كليه محصولات الكترونيك شركت بلدرچين دماوند به طور دائم درحال تحقيق و توسعه مي باشند كه نتيجه اين تحقيقات در قالب محصول جديد و يا ورژن جديدي از محصولات قبل به خط توليد تحويل داده مي شود.


قابليت هاي عمومي :

تنظيم آسان پارامترها
امكان برگشت تنظيمات به حالت كارخانه
امكان كاليبره دقيق سنسورهاي دما و رطوبت
داراي سنسور دماي دقيق با دقت محاسبه 0.1 واقعي
امكان تعريف دو نوع سنسور رطوبت HIH و سنسور تر و خشك
خروجي هاي ايمن شده براي عبور جريان قوي
امكان تعريف حركت تورنر به دلخواه كاربر در دو حالت محسوس و نا محسوس
امكان گردش دستي تورنر فقط با يك كليد
نمايش وضعيت خاموش و روشن بودن خروجي ها روي صفحه نمايش
آلارم داخلي براي اعلام هشدار هاي لازم دماي پايين يا بالا
مقاومت بالا در برابر نوسانات برق
مقاومت بالا در برابر نويز هاي محيط
داراي آي سي و قطعات صنعتي بدون هنگ كردن 
جعبه تابليويي براي نصب آسان بر روي هر نوع ماشين جوجه كشي
برنامه الكتريكي حرفه اي و دقيق به دور از هرگونه باگ و خطا

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۵۴:۴۴ ] [ شيما ملكي ]

قفس كبك مولد نيمه اتوماتيك

 

 

ظرفيت هر متر 96 عدد كبك تخمگذار

اين قفس ها در هر طبقه به 6 باكس تقسيم شده اند كه در هر باكس 4 پرنده قرار مي گيرد

قفس ها از مفتول هاي گالوانيزه گرم كلاف توليد مي شوند

ابعاد استاندارد چشمه هاي توري كف و شيب استاندارد جهت خروج تخم 

آبخوري نيپل 

دانخوري تراف گالوانيزه

چهار طبقه

سيني تخليه كود گالوانيزه

با كيفيت ترين قفس كبك موجود در ايران

شركت بلدرچين دماوند اولين توليد كننده قفس بلدرچين و كبك در ايران


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۰۴:۵۷ ] [ شيما ملكي ]

رطوبت ساز فلر AH150

 

اين دستگاه مجهز به سيستم توليد يون منفي است. در هواي پاك هر دو نوع يون منفي و مثبت وجود دارد اما ميزان يون مثبت به منفي 2 برابر است. در هواي آلوده اين نسبت 3 برابر مي‌شود. AH 150 مجهز به فناوري توليد يون منفي است. روش كار دستگاه، شكستن مولكول‌هاي آب به ذرات ريز و پخش آن در هوا است. اين كارها به كمك ارتعاش امواج فراصوت و فن دستگاه انجام مي‌شود. كليد تنظيم بخار كه روي دستگاه قرار دارد، ميزان بخار خروجي را تنظيم مي‌كند از اين طريق مي‌توان ميزان رطوبت محيط را كنترل كرد. ظرفيت مخزن دستگاه 6 ليتر در نظر گرفته شده است كه با توجه حداكثر بخاردهي 400 ميلي‌ليتر رطوبت در طي 1 ساعت، مي‌تواند با حداكثر شدت بخاردهي، تا 15 ساعت به شكل مداوم كار كند. به دليل طراحي شيشه‌اي مخزن اين دستگاه، مي‌توان ميزان آب موجود در دستگاه را مشاهده كرد تا در صورت تمام شدن آب، از آن اطلاع يافت، البته پس از تمام شدن آب درون مخزن، براي پيشگيري از خراب شدن، سيستم خاموشي خودكار، دستگاه را خاموش مي‌كند. چراغ روشنايي داخل دستگاه به زيبايي آن افزوده و مي توان چراغ را توسط كليد دوحالته ي روي بدنه خاموش و روشن كرد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۴۶:۱۲ ] [ شيما ملكي ]
بلدرچين مولد ژاپني




عرضه شده از بهترين گله هاي كشور
سن پرنده هنگام عرضه 37 تا 42 روز مي باشد
هنگام خريد پرنده بهترين جيره براي نگهداري و دوران توليد اين پرنده به شما پيشنهاد مي شود
قبل و بعد از خريد از مشاوره هاي تخصصي ما در امر پرورش بلدرچين به رايگان بهره مند خواهيد شد
توجه كنيد بلدرچين هاي تخمگذار و مولد از سن 20 روز به بعد با مصرف دان مخصوص آماده تخمگذاري مي شوند
و تفاوت هاي زيادي نسبت به بلدرچين هاي گوشتي دارند

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۲۱:۲۸ ] [ شيما ملكي ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب